2015. okt. 29.

Futócipő teszt - Adidas Supernova Glide 7

Tesztelő és cikkíró: Marton-Mlecsenkov Éva - ultrafutó


Amikor megtudtam, hogy engem is kiválasztottak futócipő tesztelőnek, adott volt a nagy dilemma, hogy melyik cipő is legyen a befutó? 2012 óta futok, az első futócipőm egy Adidas Supernova Glide 2-es volt. Azóta ezt a szériát fogyasztom, és mindig hű társaim voltak. Úgy döntöttem maradok a jól bevált kedvenc mellett, győzött a Supernova Glide 7-es, a legújabb modell!



Tudom, hogy az írásomnak leginkább sportértékkel bíró információkat kell tartalmaznia, - és így is tervezem, - de nem tudok elmenni amellett a tény mellett, hogy ez a cipő mennyire dögös lett!

Ez a színkombináció egyből odavonzza a szemeket a viselője lábára. A szokásos „Húúú...” meg  „Hááá…” meg „Aztaaa…” mellett , természetesen egyből faggatni kezdtek az ismerőseim, a cipő milyenségéről. Gondolom, ez sok mindenkit érdekel, így azon leszek, hogy írásaimban egy teljes képet adjak róla.

Az első randi

Nem kellett sokat gondolkoznom, hogy hova vigyem el először egy körre, mivel az elődeinek is a Margit-szigetet mutattam meg legelőször. Egy laza 11 kilis futással kezdtük meg a közös pályafutásunkat. Amikor felvettem és megkötöttem, már akkor feltűnt, hogy milyen más ennél a modellnél az orr rész. Sokkal nagyobb szabad teret kap a lábfej az elasztikusabb megoldás miatt. Kisebb a cipőt körülölelő stabil perem, és a jól megszokott gyöngyvászon helyét is egy rugalmasabb anyag vette át. Ez volt az első szembetűnő különbség a korábbi szériákhoz képest. Érdekes volt, hogy hirtelen nem is tudtak mit kezdeni a lábujjaim ezzel a fene nagy szabadsággal. Körülbelül 1 km-nek kellett eltelnie ahhoz, hogy ne erre figyeljek állandóan. Mire leértem a szigetre, már meg is szoktam ezt az újdonságot. A hosszú futások során mindig megnyomódtak eddig a körmeim, és emiatt ezen a nyáron a balerina cipők lettek a legjobb barátaim. Nyitott szandálok szóba sem jöhettek, sajnos. Titkon abban reménykedek, hogy ezzel az orrmegoldással kiküszöbölhető lesz a körmeim sérülése. Azonban elkövettem egy hibát. Kicsit túlhúztam a cipőfűzőt, mivel nem éreztem a korábban megszokott kötöttebb lábfejtartást, és megnyomta a jobb rüsztömet a cipő. Azóta ez a probléma megoldódott. Örömmel tapasztaltam, hogy ennél a típusnál megpróbálták a tervezők minimalizálni a belső varrásokat, hogy minél kevesebb irritáció érhesse a lábunkat.

Összegezve, az első randink nagyon jól sikerült, és úgy néz ki, hogy hosszú távon gondolkozunk kapcsolatunkat illetően.


Folyt. köv. hamarosan! :)





Szólj hozzá!